2012年12月30日星期日

ingen som inte älskar hermes shoulder birkin etoupe - Taupe läder grå Clemence

"Born barn sak," Faster undersöka för att se hermes väskor en, "du trodde, den yngsta inte?"Att hermes sängen säga vad? "Mitt ansikte att brännas upp, undanflykter: "säng ... vad jag ska säga ..." Jag blev chockad, "Ah, hermes kväll ...... hör du?"Ja, ja, anledningen hermes alla vet, men du kan inte vara så direkt! hermes rodna över örat, tvekade att undvika detta ämne, plockade åter upp en ny science fiction.

Ut ur faster rummet, på kvällen. väskor online begravd i tillbaka till rummet för att se huset sover, kunde inte låta bli ilska från hjärtat.hermes hoppa nypa näsan och gick till sängs, ropade han att vakna upp, "hermes intill så hårt, så du går till sängs, mage att göra?"

handväskor online plötsligt öppnade ögonen, ögonen ljusa mycket, log han och satte mig under tryck i kroppen med en filt virad runt mig. "Tja, inte gas och sova tillsammans." Hårt arbete en eftermiddag plus en natt, äntligen ligga i en stor, fluffig säng, verkligen underbar smak, jag vill inte bry sig om han lämnar mig sova huvuddelen av sömn . Hans backhand tog min hand försiktigt knåda min midja, leende onormal trevlig, "hårt".

http://www.hermesswedenv.com/

没有评论:

发表评论